همزمان با بهره برداری از کانون بسیج مهندسین شهرستان بافق اولین جلسه این کانون برگزار شد

یزدفردا "عسکری:فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در این نشست که امام جمعه وفرماندار بافق ، مسوولان محلی وتنی چند از مهندسین بسیجی رشته های مختلف حضور داشتند ، در سخنانی گفت : هر جا مردم حضور دارند نقش بسیج و تفکر وارزشهای بسیجی نیز حضور دارد.
سردار "اله دادی " افزود : بسیج در هر وضعیتی مانند نیروهای واکنش سریع عمل می کند وبرای کار، تلاش ،سازندگی و نبرد وکارزار هیچ محدودیتی برای این نیروی مردمی وجود ندارد .
وی با بیان اینکه امروز جوانان ، نوجوانان ، افراد میانسال وکهنسال جملگی عضو این مدرسه عشقند گفت : این قشر های مختلف جامعه هستند که در رسته های گوناگون از قبیل بسیج روحانیت ، دانشجویی ، دانش آموزی ، کارمندی و کارگری ، مهندسی و اصناف شجره بسیج را زنده و پویا نگه می دارند .
فرماندار بافق هم در این نشست از افتتاح وراه اندازی کانون بسیج مهندسین این شهرستان اظهار خرسندی کرد وگفت : نظارت مهندسین با روحیه وتفکر بسیجی باعث تضمین کیفیت و حسن اجرای پروژه هاست .
" ذبیح الله خواجه ای " هفته بسیج را گرامی داشت و افزود در این هفته برنامه های فرهنگی خوبی برای ترویج روحیه بسیجی در جامعه و انتقال تفکر و ارزشهای این نهاد به نسل جوان از سوی سپاه ناحیه بافق و پایگاهای مقاومت بسیج در سطح شهرستان اجرا شد که قابل تقدیر است .
لازم به ذکر است کانون بسیج مهندسین بافق در محل ساختمان فرمانداری این شهرستان افتتاح شد ومورد بهره برداری قرار گرفت .

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا